Miksi minä olen valinnut sähkötupakan?

Olen polttanut tupakkaa yli 20 vuoden ajan ja minulla todettiin siitä johtuen keuhkosairaus viime vuoden lopulla. Tämä oli iso muutos elämässäni, koska en ollut kyennyt lopettamaan tupakointia ennen kuin lääkärin sanat tehosivat minuun. Voisi luulla, että tupakoinnin lopettaminen olisi siinä tilanteessa helppoa, mutta yllätyksenä se tuli minullekin – lopettamisen tuska. Aluksi koitin olla täysin ilman tupakkaa, mutta varmasti ainakin 100 kertaa päivässä ajattelin tupakkaa, enkä loppujen lopuksi pystynyt olla tupakoimatta.

Sähkötupakka - Bamboo malli

Seuraavassa vaiheessa kokeilin nikotiinipurkkaa ja laastareita, mutta en kokenut sitä hyvänä ratkaisuna. Se oli mielestäni työlästä ja epämukavaa. Eikä purkan jauhaminen oikeasti korvaa sitä fiilistä, minkä sain oikean tupakan polttamisesta ja siitä hetken nautinnosta. Eräänä iltana, kun olimme ystävättärien kanssa istumassa iltaa ja nauttimassa Italialaisista punaviineistä, ehkä hieman jälkiruokaviineistäkin niin silloin sain loistavan vinkin – kokeile sähkötupakkaa!

En ollut kuullut siitä aiemmin, tai oikeastaan olin, mutta en aivan tiennyt mitä sähkötupakka tai e-savuke oikeasti tarkoitti ja miten se toimi. Samana iltana sain testata oikeata sähkösavuketta ystävättäreltäni ja voisin sanoa, että se korvasi jopa sen tunteen, minkä olin aiemmin saanut tupakan polttamisesta. Usko tai älä, mutta sen illan päätteeksi heitin viimeiset tupakat ja sytkärit roskiin ja ilmoitin seuraavana maanantaina lääkärillenikin, että nyt tupakoinnilleni on tullut aikuisten oikeasti lopullinen piste! Sain myös häneltä kannustusta ja seuraava vaihe olikin sopivan makuisten e-nesteiden löytäminen ja itselleni sopivan sähkötupakan aloituspakkauksen hankkiminen.

Hyvä sähkötupakan aloituspakkaus

Noh, vaikka en mikään nettivirtuoosi ollutkaan, niin ei se niin vaikea ollut valita sopiva aloituspakkaus Sauhuttoman sähkösavukkeiden verkkokaupasta. Olipa kätevää ja melkoisen nopeasti se saapuikin minulle postissa. Ei ehtinyt pahat vieroitusoireet edes tulla, vaikka tupakat oli heitetty jo roskiin. Jos kamppailet samojen asioiden kanssa kuin minä, ja varsinkin terveytesi on jo todistetusti vaakalaudalla, niin silloin voin kyllä lämpimästi suositella kokeilemaan sähkötupakointia! Uskon myös, että muut nikotiinituotteet ajavat asiansa vaikka ne eivät minulle sopineet. Kaikkea kannattaa kokella ja itseensä uskoa, kun tupakoinnin lopettaminen on ajankohtaista. Tartu siis toimeen ja sähkötupakan avulla onnistut hyvin todennäköisesti, tsemppiä sinulle!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s